Ønsker du å kontakte Elkjøp angående support eller feil på maskinen, kontakter du Elkjøps eget supportteam for elev-pc. 

Vi anbefaler at du leser Spørsmål & Svar - Spørsmål om service, reparasjon og support før du registrerer en servicehenvendelse.

Der finner dere mange tips og råd til kjente problemstillinger rundt elev-PC.  


Elkjøp åpningstider - Supporttelefon:

Mandag - Fredag   09:00 - 19:00

Lørdag - Søndag   Stengt

Supporthenvendelser kan formidles til Elkjøp på følgende måter:

 

SUPPORTTELEFON:

Telefon: 480 33 111

 

SAKSGANG VED SERVICEHENVENDELSER:

- Elev registrere sak i serviceskjema. Enten selv eller ved hjelp av skolens ikt-avdeling.

- Elev velger selv om man vil levere inn maskin til skolens ikt-avdeling, lokal Elkjøp-butikk eller sende pr post. Velger man å levere inn maskinen ved skoles ikt-avdeling skal saken løses   dagen etter.

- Når man ikke har valgt innlevering ved skolens ikt-avdeling vil Elkjøp ringe opp i løpet av 1 time og avtale hva som skal gjøres med maskinen.

- Man vil bli oppdatert med SMS ved endring av status i saken.

 

SERVICEHENVENDELSER:

Fyll inn vårt elektroniske serviceskjema og Elkjøp vil ta kontakt med deg så snart som mulig. 

(C) 2015 Elkjøp. Alle rettigheter reservert. Org nr. til Elkjøp Norge AS = NO947 054 600MVA